شرایط و قوانین

روش بازگرداندن وجه:

مشتریان گرامی، توجه داشته باشید که کالاهای بهداشتی و مصرفی به هیچ عنوان قابلیت مرجوعی را نخواهند داشت لذا خواهشمندیم قبل از پرداخت وجه از خرید خود مطمئن شوید.
در صورتی که به دلایل موجه لازم به استرداد وجه گردد.

بازگرداندن وجه به دو طریق انجام می‌شود:

  1. وایز به حساب بانکی
  2. واریز به کیف پول تَولا طب

– واریز به حساب بانکی

در این روش کاربر شماره شبا یا شماره کارتی که صرفاً متعلق به شخص سفارش دهنده است را به همراه شماره سفارش خود به یکی از روش‌های ارتباطی ما اعلام می‌نماید، پس از طی مراحل اداری و حسابداری وجه مرجوعی طی ۷۲ ساعت کاری به حساب وی واریز خواهد شد.

به رغم آنکه این روش، از امنیت بالایی برخوردار است اما برای آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند در کمترین زمان، وجه پرداختی خود را برای درخواست‌های مرجوعی دریافت کنند توصیه می‌شود از روش سرویس کیف پول تَولا طب بهره‌مند شوند:

– واریز به کیف پول تَولا طب

کیف پول تَولا طب یک کیف پول مجازی است که امکان پرداخت امن و سریع را در فضای آنلاین سایت تَولا طب برای کاربران خود فراهم کرده است. در صورتی که کاربران بخواهند از این گزینه برای واریز شدن وجه سفارش مرجوعی خود استفاده کنند، لازم است ابتدا فرآیند فعال‌سازی حساب کاربری خود را انجام دهند. سپس آنرا با یکی از روش‌های ارتباطی به ما اعلام نموده تا کیف پول‌شان در همان لحظه شارژ شود. پس از شارژ می‌توانند در خریدهای بعدی از تَولا طب از آن بهره‌مند شوند یا مبلغ آن را به کاربر دیگری انتقال دهند. مزیت بزرگ این روش، بازگشت آنی مبلغ سفارش کاربر به کیف پول است. بنابراین توصیه تَولا طب به کاربرانی که تمایل دارند در سریع‌ترین زمان، هزینه پرداختی را در حساب خود داشته باشند، فعال‌سازی حساب کاربری و استفاده از روش واریز به کیف پول تَولا طب است.